Cursuri intermediari


Tot ce trebuie să știi la primul job în programare

Cunoști bazele programării și vrei să te angajezi în IT? Atunci trebuie să înveţi un set de bune practici care îți vor face viaţa mai ușoară și sunt un must have pentru angajator. Acestea se aplică indiferent de tehnologia cu care vrei să lucrezi (C#, Java, JavaScript).

După ce ai terminat acest curs poţi aplica pentru un job ca junior într-o firmă de programare.

Ce înveți

La cursul de intermediari tratăm 4 capitole foarte importante: Programare orientată pe obiecte (POO), Testare, Design Patterns și Life Cycle Management.

Vom învăţa lucrând la un proiect real, în echipe, exact ca la job. Vom folosi tool-urile utilizate în producţie, astfel ca tu să îţi creezi o experienţă, cu care să te mândrești la un eventual interviu.

Când și unde

Cursul durează 16 săptămâni și se desfășoară în 32 ședințe a câte 2 ore (2 ședințe/săptămână).

Începem pe 04 iunie, cursurile vor fi luni şi miercuri de la ora 19 la 21.*

Sala este în zona Piaţa Romană la 2 minute de metrou.

*Data de start poate suferi modificări în funcţie de numărul de înscriși.

Cât costă

Prețul cursului este de 1800 RON și se poate achita astfel:

  • Anticipat și beneficiezi de o reducere de 20%, deci plătești doar 1440 RON.
  • În două rate a câte 900 RON fiecare. Prima rată se achită la rezervarea locului.

Înscrie-te acum!

Mentori cursuri intermediari

Andrei Pătraşcu

Software Developer
ING Center of Excelence
Tehnologii preferate: C#, JavaScript

Programa

1. Programare orientată pe obiecte (POO)

Este o paradigmă de programare (o alta, mai veche, ar fi programarea procedurală). POO se poate aplica în orice limbaj de programare prin convenții, dar nu toate limbajele au fost gândite pentru POO. Noi la curs vom face exemplele în C#.

La POO vei învăţa despre:

  • Clase și obiecte
  • Moștenire și polimorfism
  • Interfețe
  • Excepții
  • Pachete
  • Colecții
  • Programare concurentă

2. Testare

Orice program, oricât de mic sau mare, simplu sau complex ar fi, trebuie testat și validat:

  • Testare black-box
  • Testare white-box
  • Acoperirea cu teste
  • Analiză statică
  • Automatizări în testare
  • NUnit/JUnit
  • Selenium IDE

3. Design Patterns

Se referă la soluţii generale pentru problemele frecvente ce pot sa apară în software. Nu vorbim despre reţete exacte ce se pot traduce direct în cod, ci vorbim despre niște șabloane, niște bune practici care ne vor ajuta să proiectăm și să implementăm corect. Vom studia marea majoritate a acestora, cele mai importante:

Creaționale (Creational)

  • Abstract factory
  • Builder
  • Factory method
  • Prototype
  • Singleton

Structurale (Structural)

  • Adapter
  • Bridge
  • Composite
  • Decorator
  • Proxy

De comportament (Behavioral)

  • Chain of responsibility
  • Command
  • Observer
  • State
  • Strategy
  • Visitor

4. Life Cycle Management

Pentru a realiza un produs software trebuie sa trecem prin mai multe faze:

  • Analiza cerințelor (BRS, SRS)
  • Planificare
  • Implementare
  • Testare
  • Integrare

Vom învăţa să lucrăm agile prin aplicarea metodologiei SCRUM și vom învăţa sa folosim unelte care ne fac viața de zi cu zi mai ușoară și fără de care nu putem lucra într-o echipă:

  • versionare: SVN/Git
  • urmărirea proiectului și a incidentelor: Jira
  • integrare continuă: Jenkins/TeamCity

Pentru înscriere completează formularul următor:

Nume (*)

Email (*)

Telefon (*)

O scurtă descriere a experienței tale profesionale (*)

Cum ai aflat de noi (Google, Facebook, etc)?